Dina Varadean – Traiesc viata cum imi place (album)

Dina Varadean – Traiesc viata cum imi place (album)

01-Omule bea si-ti petrece.mp3
02-Maicuta mea de departe.mp3
03-Pentru badea,bata-l vina.mp3
04-Barbatu’ mi s-a jurat.mp3
05-La multi ani cu bucurie.mp3
06-Da-mi doamne putere-n viata.mp3
07-Bun ii vinu’de Jidvei.mp3
08-Bade pe cine iubesti.mp3
09-Toate dusmancele mele.mp3
10-Lume,lume blestemata.mp3
11-Stau in birt sara de sara.mp3
12-Daca ai barbat sofer.mp3

http://rapidshare.com/files/244339386/DINA_VARADEAN_-_TRAIESC_VIATA_CUM_IMI_PLACE.RAR.html

AUDITIE PLACUTA!

Lasă un răspuns

