Ana Hossu – Buna ziua, dragi sateni (album)

Ana Hossu – Buna ziua, dragi sateni (album)

Ana Hossu – Auzit-am bade eu.mp3
Ana Hossu – Bade pe draguta ta.mp3
Ana Hossu – Buna ziua dragi sateni.mp3
Ana Hossu – Cand m-am dus din satul meu.mp3
Ana Hossu – Cand treci bade pa la noi.mp3
Ana Hossu – Cantec de nunta.mp3
Ana Hossu – Cantecul soferului.mp3
Ana Hossu – Ce-ai crezut bade ca-mi pasa.mp3
Ana Hossu – Drag imi esti badita.mp3
Ana Hossu – Io sunt fata de la moti.mp3
Ana Hossu – Joaca-ma badita bine.mp3
Ana Hossu – Lelita, mandruta hai.mp3
Ana Hossu – Maicuta nu ma sfadi.mp3
Ana Hossu – Ma-nsurai, luai nevasta.mp3
Ana Hossu – Marita-m-as sa nu sed.mp3
Ana Hossu – Mi s-o dus badea-n armata.mp3
Ana Hossu – Spune-mi bade cand te-nsori.mp3
Ana Hossu – Tucu-te mandro, te tuc.mp3

http://rapidshare.com/files/244344679/Ana_Hossu_-_Buna_Ziua_Dragi_Sateni.rar.html

AUDITIE PLACUTA!

Lasă un răspuns

