Victorita Lacatusu – Selectie Olteneasca

Victorita Lacatusu – Am primit de la neicuta vesti .mp3
Victorita Lacatusu – Are neica nevestica.mp3
Victorita Lacatusu – As esi deseara-n sat.mp3
Victorita Lacatusu – Astazi Este Ziua Mea.mp3
Victorita Lacatusu – Cat oi fi.mp3
Victorita Lacatusu – Ce mi-ai da neiculita.mp3
Victorita Lacatusu – De n-ar fi dorul pe lume.mp3
Victorita Lacatusu – Doamne, anii au trecut.mp3
Victorita Lacatusu – Drag Mi-e De Tine Neicuta.mp3
Victorita Lacatusu – Drag mi-e sa traiesc.mp3
Victorita Lacatusu – Eu Vad C-am Imbatranit.mp3
Victorita Lacatusu – Fetelor ma ascultati.mp3
Victorita Lacatusu – Foaie verde pelinita.mp3
Victorita Lacatusu – Foi in prun, foi sub prun.mp3
Victorita Lacatusu – Jucati toti hora de mana.mp3
Victorita Lacatusu – Lume din tine am plecat.mp3
Victorita Lacatusu – Lung E Drumul Gorjului.mp3
Victorita Lacatusu – Mai baiete, baietele.mp3
Victorita Lacatusu – N-au Dusmanii Loc De Mine.mp3
Victorita Lacatusu – Neicuta cu ochi negri.mp3
Victorita Lacatusu – Omul cat e tinerel.mp3
Victorita Lacatusu – Pe unde iubeam odata.mp3
Victorita Lacatusu – Plangi neicuta si oftezi.mp3
Victorita Lacatusu – Plecai ieri pe inserat.mp3
Victorita Lacatusu – Rau imi pare ce-am facut.mp3
Victorita Lacatusu – Ti-ai uitat neica dragostea noastra.mp3
Victorita Lacatusu – Toata noaptea te-asteptai.mp3
Victorita Lacatusu – Tot cu tine, tot cu tine.mp3
Victorita Lacatusu – Vinu-l beau, pahare sparg.mp3
Victorita Lacatusu – Vorbeste lumea vorbeste.mp3
Victorita Lacatusu- Doamne, lumea ma vorbeste.mp3
VICTORITA LACATUSU-Daca sunt pe lume rele.mp3
VICTORITA LACATUSU-Doamne, lumea ma vorbeste.mp3

http://rapidshare.com/files/130086191/victorita_lacatusu.rar

Lasă un răspuns

