Tiberiu Ceia – Frumoasa vecina noastra

Tiberiu Ceia – Frumoasa vecina noastra

Am vazut cum trece vremea.mp3
Busuioc de prin Banat.mp3
Caras, apa aurie.mp3
Cine bate la fereastra.mp3
Cine scartaie fantana.mp3
Cruce alba de mesteacan.mp3
Daca-i uitati pe toti cei dragi.mp3
Dascalita, dascalita.mp3
Din copita murgul bate.mp3
Doina, dor si omenie.mp3
Frumoasa vecina noastra.mp3
Hai, romani, la hora mare!.mp3
Hora lui Luca Novac.mp3
Lumea-mi zice banatean.mp3
Ma dusei la Varadie.mp3
Maiculita mea duioasa.mp3
Mandra mea-i oraviteana.mp3
Marie, poale ciurate.mp3
Mi-am luat o sibiana.mp3
Nana si Roxana.mp3
Stii tu mandro, stii tu bine.mp3
Sus la geana cerului.mp3
Uite, zorile se varsa.mp3

DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/86521604/Tib…oastra.rar

PAROLA: cinefil9

AUDITIE PLACUTA!

Lasă un răspuns

