Gica Petrescu – Greatest Hits

Gica Petrescu – Greatest Hits

Gica Petrescu – Astazi e ziua ta, Ti-am luat un martisor.mp3
Gica Petrescu – Bucuresti, Garofita, Casuta noastra.mp3
Gica Petrescu – Cand mi-o fi mai rau.mp3
Gica Petrescu – Ce trista esti, singuratate.mp3
Gica Petrescu – Cel mai frumos tangou.mp3
Gica Petrescu – Copiii mei.mp3
Gica Petrescu – Iubesc femeia, Sa nu-ti spui dorul nimanui.mp3
Gica Petrescu – Pe cine-as fi iubit, Cel din urma tango, Dor.mp3
Gica Petrescu – Sa nu-ti bati joc de viata ta.mp3
Gica Petrescu – Sa-mi canti cobzar, As vrea iar anii.mp3
Gica Petrescu – Sanie cu zurgalai, Ionel, Ionelule.mp3
Gica Petrescu – Trece un car cu boi, Zaraza, Hop si asa.mp3
Gica Petrescu – Un gondolier, Sub balcon, Iubirea-i ca un.mp3

DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/86524456/Gic…t_hits.rar

PAROLA: cinefil9

AUDITIE PLACUTA!!!

1 Comment »

  1. 1
    stmari1957 Says:

    Ma bucur ca pot activa pe un blog despre muyica populara autentica.Cum pot downloada cantecele preferate? Multumesc mult,eu


RSS Feed for this entry

Lasă un răspuns

