Gabi Lunca – Grea mi-e Doamne, inima

Gabi Lunca – Grea mi-e Doamne, inima

Gabi Lunca – Am avut o maicusoara.mp3
Gabi Lunca – Am crescut baieti si fete.mp3
Gabi Lunca – Batui pe murgu cu palma.mp3
Gabi Lunca – Cântec la îmbracatul miresei.mp3
Gabi Lunca – Da, mama, cu biciu-n mine !.mp3
Gabi Lunca – Grea mi-e, Doamne, inima.mp3
Gabi Lunca – Intr-o zi la poarta mea.mp3
Gabi Lunca – M-a ajuns un dor de-acasa.mp3
Gabi Lunca – Ma gândesc, neica, la tine.mp3
Gabi Lunca – Omul bun n-are noroc.mp3
Gabi Lunca – Pasare necunoscuta.mp3
Gabi Lunca – Suparata sunt pe lume.mp3

DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/86528297/Gab…_inima.rar

Code:
PAROLA: cinefil9


AUDITIE PLACUTA!!!

Lasă un răspuns

