Fratii Marinescu – Muzica populara si de petrecere

Fratii Marinescu – Muzica populara si de petrecere

01-FRATII MARINESCU – CATE DORURI LE-AM AVUT.mp3
02-FRATII MARINESCU – ROUA DE PE IARBA.mp3
03-FRATII MARINESCU – DOAMNE FRUMOASA-I VIATA.mp3
04-FRATII MARINESCU – HAIDA-TI FRATILOR SA BEM LA NUNTA.mp3
05-FRATII MARINESCU – N-AM SA MAI PLANG NICIODATA.mp3
06-FRATII MARINESCU – AU DOAMNE CAT MI DE DRAG.mp3
07-FRATII MARINESCU – SARACIA-I MARE.mp3
08-FRATII MARINESCU – AN DE AN TOATA VIATA.mp3
09-FRATII MARINESCU – CE-AM DORIT MAI MULT IN VIATA.mp3
10-FRATII MARINESCU – MAI MANDRUTA, MAI MANDRUTA.mp3
11-FRATII MARINESCU – VREAU SA-I CANT TATALUI MEU.mp3
12-FRATII MARINESCU – DOAMNE TARE MI SE LASA.mp3
13-FRATII MARINESCU – VREMURI DE DEMULT.mp3
14-FRATII MARINESCU – BAUTURA, BAUTURA.mp3
15-FRATII MARINESCU – TRAIESTE OMU CU FRICA.mp3

DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/86524038/Fra…inescu.rar

PAROLA: cinefil9

AUDITIE PLACUTA!!!

Lasă un răspuns

