Etalon din Pascani – Azi mi-e bine cum traiesc

Etalon din Pascani – Azi mi-e bine cum traiesc

Etalon Din Pascani – Am Iubit Boboc De Floare.mp3
Etalon Din Pascani – Azi Mi-e Bine Cum Traiesc.mp3
Etalon Din Pascani – Da-i Doamne La Fata Mea.mp3
Etalon Din Pascani – De Ziua Sotiei Mele.mp3
Etalon Din Pascani – Eu Pe Toti I-am Ajutat.mp3
Etalon Din Pascani – Hai, Hai Inima Hai.mp3
Etalon Din Pascani – Haida, Haida Nasule.mp3
Etalon Din Pascani – Instrumentala.mp3
Etalon Din Pascani – La Multi Ani Paharul Sus.mp3
Etalon Din Pascani – Mama Viata-i Numai Una.mp3
Etalon Din Pascani – Mandra Floare Trandafir.mp3
Etalon Din Pascani – Nu Cer Bani Dusmanilor.mp3
Etalon Din Pascani – Nu Ma Mai Certa Nevasta.mp3
Etalon Din Pascani – Parintii, Bunii Mei Parinti.mp3

DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/86512372/Et … raiesc.rar

Code:

PAROLA: cinefil9


AUDITIE PLACUTA!!

Lasă un răspuns

