Dumitru Sopon – Muzica populara din Ardeal

Dumitru Sopon – Muzica populara din Ardeal

Dumitru Sopon – Bata-te mandra norocu.mp3
Dumitru Sopon – Bate vintul printre duzi.mp3
Dumitru Sopon – Bine-mi pare de ce-mi pare.mp3
Dumitru Sopon – Cantec de catanie.mp3
Dumitru Sopon – Care om horeste mandru.mp3
Dumitru Sopon – Cine-a facut norile.mp3
Dumitru Sopon – Cucule de pe cetate.mp3
Dumitru Sopon – De cine dorul se leaga.mp3
Dumitru Sopon – De dor mandra si de drag.mp3
dumitru sopon – de dor mindra si de drag.mp3
Dumitru Sopon – De trei zeri de dimineti.mp3
Dumitru Sopon – De-as trai pana la vara.mp3
Dumitru Sopon – Draga-mi floarea de crin.mp3
Dumitru Sopon – Du-ma Doamne unde-i luna.mp3
Dumitru Sopon – Eu cand prin padure trec.mp3
Dumitru Sopon – Foie verde lin pe lin.mp3
Dumitru Sopon – Frunza-n fag, frunza sub fag.mp3
Dumitru Sopon – Gata-te mireasa bine.mp3
Dumitru Sopon – Jocu-i din batrani lasat.mp3
Dumitru Sopon – Lung ii drumul Clujului.mp3
Dumitru Sopon – Mandra care-mi place mie.mp3
Dumitru Sopon – Mandra, ochisorii tai.mp3
Dumitru Sopon – Mandruta cu ochii mici.mp3
Dumitru Sopon – Marie, draga Marie.mp3
Dumitru Sopon – Mi-o trimis mandruta dor.mp3
Dumitru Sopon – Numai lin, murgule lin.mp3
Dumitru Sopon – Pe sub poala magurii.mp3
Dumitru Sopon – Place-mi mie-n sat sa joc.mp3
Dumitru Sopon – Sui la deal, cobor la vale.mp3
Dumitru Sopon – Sus in dealul Clujului.mp3

DOWNLOAD

http://rapidshare.com/files/86511897/Dumitru_Sopon.rar

Code:

Parola: cinefil9


AUDITIE PLACUTA

Lasă un răspuns

